2009 m. balandžio 13 d., pirmadienis

Moonrace duoda nemokamus daiktus vel !

Moonrace dalina vel tuos pacius daiktus jie vis dar veikia tik reikia atlikti kelis darbus :)
taigi :
1.nueikite i tinklapy ~~>goproxing.com
2.parasykite stardoll.com
3.isijunkite savo acounta
4.ir tada veskite apacioje esancius kodus :)
Pakabukas
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17940
Suo
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17944
Torto lekste
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17993
Pianinas
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17977
Pianino kede
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17990
Stalelis
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18088
Cristalinis "kamuolys"
stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18165
PAveikslas
stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18166
Triusis
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18168
LOva
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18463
Geles
stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18464
Veidrodis
stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18465
Lele
stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18501
Liutas
stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18502
Vienaragis
stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18503

9 komentarai:

  1. Man neišeiną, nes aš va atip darau:
    Ijeinu į intiką, naršyklėje suvedu: www.goproxing.com ~> Tada ten kur man išmetą svetaine, aš ivedu stardoll.com spaudžiu Browse, tada išmetą stardoll.com ijeinu į savo acc, tada naršyklėje suvedu moonacre kodą, nu ir man rodo jog reikia prisiregistruoti prie stardoll.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. gal kam reikia 1.000st siandien paraseu administratoriui dmnstrtrsdmnstrtrs190@gmail.com IR GAVAU 1.000ST parasykite savo logina ir slaptazodi!!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kas gal zino kaip galima gauti stardolleriu ? bet nemokamai nu kaip buna apgavystes plz parasykit man i skype lelypop2 kas zino ir kam tikrai taj suveike

    AtsakytiPanaikinti
  4. man tai rodo kd neturiu Flash Player Adobe ;(

    AtsakytiPanaikinti